script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 9 mars 2011

Mittwoch

 Den lilla vesslan sover och den stora ungen leker.
Vesslan har blivit jävligt snabb nu med sin läragåstol. Så fort man sätter ner honom i den styr han bort mot DVD filmerna och börjar riva runt. Självklart åker dom in i munnen där en hel del dregel bor. Jag drar bort honom därifrån, och han åker dit igen. Om och om igen... 
Han är snart (på söndag) 6 månader och redan lurig. Det bådar gott för framtiden känner jag!
6 månader förresten... Det var ju typ igår jag och Daniel satt i vår gamla lägenhet och åt mat, och jag tyckte vinet smakade skit. Det annars jävligt goda rödvinet gav mig rysningar av det icke positiva slaget och Daniel undra vad det var för fel på mig. -Du kanske är gravid? sa han. -Ha! Det skulle jag inte tro hörrö. Jag har varit det förut och vet hur det känns vettu. När jag blir gravid kommer inte ens ett test behövas!
Ett par dagar senare blev det blått på stickan...
Skapligt sidospår där men det är ju min specialité!


Jag behöver träffa folk. Speciellt VICKAN!
Jag har inte umgåts med andra än barn och man sedan i söndags. Det är för länge sedan. Hoppas Milo är pigg på fredag så vi kan gå till Pippigården och hälsa på. 
Det blir kalasande för min väldigt väldigt gamla sambo på fredag också, och så tjatas det om simhallsbesök på lördag med båda barnen.Vi får väl se om jag lyckas övertala mig själv eller inte...
Ev kalas igen på söndag för D och hans bror, så dom här dagarna av förlorat umgänge kommer nog tas igen i helgen.
Me like!

1 kommentar:

  1. Söta du!
    Jag behöver också träffa folk, och speciellt just dig! Vilken tur!
    Snart, snart, snart!!!

    SvaraRadera