script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 13 april 2011

Bara för att...

Detta blir mitt 200:de inlägg i min nya blogg. 200 inlägg sedan januari är väl ganska bra? Att typ 150 av dom är helt ointressant för dom flesta spelar ingen roll. Fast helt ointressant kan det ju inte vara, eftersom det i snitt är 150 personer/dag härinne och läser,snokar,rotar,eller vad ni nu gör. Kul är det i alla fall. Ännu roligare vore det förstås om ni som är anonyma vågade träda fram. Men man får va anonym om man vill. Fast jag är inte så farlig...
Det är roligt det här med bloggar. Lite skrämmande också. Många av er är ju (tror jag) helt främmande människor som bara "känner" mig härigenom. Ni går omkring och vet massa saker om mig och jag vet inte ett skit om er. Man kan säga att ni har övertaget lite grann. Det är läskigt. Kanske finns det t.o.m folk här i Västervik som läser, men som inte känner mig på riktigt? Ni kanske ser mig på stan och tänker: Där är ju den där konstiga människan som har den där konstiga bloggen med jävligt söta barn.
 Vart/vilka ni än är så är det roligt att ni är här med mig.
Och läskigt.

Vad jag ville ha sagt med detta vet jag inte. Men ni vet hur jag är vid det här laget nu. Jag behöver inte förklara mig! You know me.


Vad jag däremot vet är att mina barn är jävligt söta!



2 kommentarer:

  1. Hej på dig Malin!! Känner inte dig privat men är ju oxå från ankaswum du vet! Så där känner man ju alla typ! ;) Brukar vara här å läsa ibland för jag tycker du skriver bra å att det är mycket man känner igen sig i!! =) (Som det dåliga samvetet för att barnen trillar ur sängen.. Tro mig händer alla barn!! ) Så nu vet du vem en är iallafall!! Jag är extremt dålig på att kommentera men det är enbart för att jag oftast läser å sedan händer det något med något av barnen å då får man gå ifrån å sedan är tanken väck ;)

    Kicki
    (mörk) ;) haha

    SvaraRadera