script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 12 april 2011

Toppen!

Daniel har ju varit ett invalido i snart en vecka (bara 5 veckor kvar!). Nu är även jag ett. Mina jävla knän! Jag har svårt att stå och gå, och inte blir det mycket bättre av att sitta heller. Dessutom har den lilla korven hög feber och är därför ganska så ledsen och hängig, vilket gör att jag har ca 10 kilo extra att bära omkring på typ hela tiden. Men det blir väl bra någon dag...förhoppningsvis redan i morgon för då ska jag ut o springa igen. 
Vad ville jag ha sagt med det här då? Att ni kan tycka lite synd om mig såklart! Lite synd om Daniel också kanske...

Nu ska en kopp kaffe avnjutas medan den varma korven sover.
Vad gjorde man utan kaffe?!

4 kommentarer:

  1. Ja man får inte ett dugg gjort här innan J kommer hem från jobbet idag. Och tror man att hon somnat i famnen så misstar man sig stort så fort man lägger ner henne. Jag är så trött på alla sjukdomar!! Hoppas Milo kryar på sig snabbt!!

    SvaraRadera
  2. Jag har min Karl hemma, men eftersom han har helgipsad arm kan inte han göra något i alla fall... Kan det bli sommar så alla baciller försvinner?!

    SvaraRadera
  3. Vete fan om det hjälper att det blir sommar. jag var dödssjuk i somras (o höggravid mao riktigt synd om mig)...
    Jag har gett upp hoppet om att vi ska va friska tror jag. Iaf de närmaste åren... Blä!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas också på att sommaren kommer se till att alla dessa baciller, som tydligen muterat och invaderat varenda hem i hela stan, försvinner när folk kan börja vara mera utomhus! Hoppet är väl det sista vi har nu...

    SvaraRadera