script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 5 april 2011

Morgonstund med mig själv!

Det finns ju faktiskt fördelar med att gå upp tidigt (7.30). Jag har redan hunnit köra lite hemmaträning nämligen. Armhävningar, plankan och rumpa-lår-magträning. I em blir det snabb promenad också. Egentligen skulle jag vilja ta den nu också, men den stora korven sover fortfarande och han skulle nog spy på mig i tristess om jag föreslog 1 1/2 timmes promenad. Om jag är duktig? Klart jag är!
Malin

3 kommentarer:

  1. Du är DUKTIG! Vilken diciplin.. jag börjar finna min också nånstans djupt ner i en vrå....
    När i em ska du gå?

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag vet inte riktigt... Kan messa sen :)

    SvaraRadera
  3. Den tiden är ju sovmorgon för mig :)

    Jag ska också köra igång med att köra lite träning light. Det blir promenader och hemmaträning.

    SvaraRadera