script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 6 november 2011

Allt i sin ordning!

Haft en lovely helg med min kära, men vad tyst det är utan barn i huset.
Men nu är båda korvarna hemma igen och ordningen är återställd. Precis som det ska va!
Den stora har idag spelat sin första innebandy match. Träningsmatch dock, men ändå. Dom spelade mot killarna som är ett år äldre och fick rejält med stryk, men så roligt dom har. Helt söta.

I morgon hoppas jag på ett mail eller samtal. Ett som skulle kunna göra saker och ting lite extra bra, och som gör att vi får det vi verkligen vill ha.
Men det måste komma imorgon. Absolut senast tisdag. Annars är det försent...
Snälla snälla snälla ge oss lite flyt nu!
Och snälla snälla ni håll en tumme för oss.

Skickat från min iphone 4

2 kommentarer:

  1. Jag håller alla mina tummar och tår!!! :):)
    Hoppas ni får höra nåt snart!!!! :)
    puss

    SvaraRadera
  2. Jaha, så ni har också varit barnlösa i helgen! Härligt att ladda batterierna lite ju :) Håller tummar! Stor kram!

    SvaraRadera