script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 22 november 2011

Ett litet staket kanske?

Jag vet inte vad jag ska göra med den lilla jävelungen. På riktigt! Han är livsfarlig. Är det inte tv-bänken så är det köksbordet eller fönstret. Jag har provat att bli jättearg, låtsas att jag inte bryr mig, försökt vara pedagogisk (som om han nu skulle fatta det, han är liksom 1 år!) men inget hjälper. Nu när han står i fönstret väntar han inte på att vi ska komma och ta ner honom längre, nej då, han släpper allt och kastar sig baklänges i soffan! Jamen ni hör ju! När ska han ge sig?
När vi flyttar till den nya lägenheten? Skulle inte tro så eftersom soffan kommer bli placerad exakt likadant med exakt likadana fönster! Lyckat ju.
Jag ska snickra ihop ett staket och sätta runt soffa, tv-bänk och köksbord. Ja det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar