script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 7 november 2011

Tripp trapp trull

Typ så ser det nog ut när vi ligger här i varsin säng. Dom två små sover gott. Jag önskar jag gjorde det, men det snurrar för mycket. En som nog önskar han låg här också är karln i huset. Han jobbar ett par timmar till och jag hoppas innerligt jag har somnat innan han kommer hem. Vrida o vända på sig i sängen är det värsta som finns.
Dessutom blir man hungrig av att ligga vaken. Och kissnödig. Sen börjar man tänka på onödiga saker som man annars inte har tid att tänka på.
Ångesten över att inte en enda pinal är nedpackad ännu smyger sig på också. Och ångesten över att inte en enda julklapp är påbörjad. Inte ens en liten tanke på det har jag haft.
Att försöka sova är ju helt värdelöst!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar