script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 30 november 2011

Boooring!

Sedan jag flyttade hemifrån har jag bott i tre olika lägenheter. I morgon sover jag i den fjärde för första gången. Vad jag lyckats förtränga jävligt bra är hur fruktansvärt tråkigt det är att flytta. Röran som blir och sen städningen... Bläää! Nu slog det mig även att vid tre av fyra flyttar har jag varit gravid. Helt oväsentligt, i know!
Men men nu är vi igång och förhoppningsvis blir allt klart i morgon. Ja förutom städningen då.
Jag ser (nästan) mest fram emot att få fylla varje fönster med vita orkidéer. Enda problemet med det är att jag inte har en enda kvar. Gissa vem som dödat dom!
Tomten: Jag önskar mig vita orkidéer i juklapp. Tack på förhand!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar