script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 9 november 2011

Tjatig

Ja jag veeeet. Jag är svintråkig som håller på o tjatar om att vi ska flytta, men det ska bli så sjukt skönt. Milo ska äntligen få eget rum (ångest) och Melvin ska (förhoppningsvis) få ha sina saker lite mer ifred från en viss liten kleptoman/ångvält/expert på att ha sönder saker.
Jag kommer inte ens ihåg hur den ser ut. Eller jo, jag vet ju hur planlösningen ser ut och att det just nu blir vita fräscha väggar överallt. Men resten? Hur ser golven ut? Golvvärme är det i alla fall överallt vilket ska bli sjukt skönt. Är det kakel i badrummet? På lilla toan tror jag inte det är det. Köksluckorna är vita, men är dom släta? Är det knoppar eller handtag? Ja ja frågorna får svar på fredag då vi ska våldgästa målarna i lägenheten och syna ordentligt.
Tills dess tänkte jag att ni skulle ge mig era guldkorn bland heminredningsbloggar/sidor. Barnrum, sovrum, vardagsrum ja rubbet!
Nu är ju detta en hyreslägenhet och vi ska varken lägga in nytt golv eller kakla badrum. Jag vill mer ha tips på själva inredningen. Piffet och lull lullet (som jag för övrigt är extremt allergisk mot ifall det blir för mycket av) om ni fattar?
Så! Kom igen! Ös på med era bästa tips.
Thank you!

Slog nog för övrig rekord i parenteser i det här inlägget va?

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar