script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 16 november 2011

Som ett rövhål fast ändå inte

Tycker mig känna ett litet mönster av mini därinne redan. Kl 19 körs det igång och magen står i sju hörn. Tänk er Jim Carrey i filmen 'Ace Ventura' när han försöker komma ut ur rövhålet på den mekaniska noshörningen. Dock utan rövhålet. Typ så ser det ut. En fot här och en fot där. Alltid klockan 19.
Veckorna springer iväg och jag är nu i v.28. (Fan jag var verkligen tvungen att kolla på min app igen vilken vecka jag är i... Illa!) När jag satt med båda mina ungar i knät förut tänkte jag på hur jag ska göra sen, när det är tre som ska samsas. Mitt knä är ju inte så stort, men jag skulle tro att det löser sig ändå.

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar