script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 8 november 2011

In love!

När vi kom hem förut berättade Melvin att Selma är kär i honom. Jag frågade om inte han är kär i henne, för då kan dom ju bli ihop, men icke. Fast nu när han tänkt till lite så är han faktiskt kär i henne också. Nästa gång dom ses ska han fråga om dom inte ska bli ihop. Så sött så jag dör. 5 år och kär liksom.
Vi pratade även om att killar kan var kära i killar och tjejer i tjejer. Det han var bekymrad över i den frågan var vem av killarna som skulle ha klänning när dom gifter sig... Cute!

Milos barnomsorg är nu bekräftad och det blev precis som vi ville. Skönt!

Det ni skulle hålla en tumme för verkar skita sig. Det drar ut för mycket på tiden tyvärr. Men det blir bra ändå. Någon gång kommer även vi ha turen (?).
Idag slog det mig hur snabbt tiden kommer gå nu. Flytt alldeles snart med allt vad det innebär, sen jul och nyår, Milo ska skolas in, och sen är det dags för bäbis att äntra världen! Jösses säger jag bara. Can't wait!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar