script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 26 november 2011

Det skulle kunna säga plopp!

Jag ligger i ett stekhett bad, sådär på gränsen till att det är för varmt. Jag har varit nära på att tappa mobilen i vattnet ett par gånger redan. Plopp blir det då!
Men jag kan liksom inte bara ligga här o inte göra något. Mama tidningen är redan färdigtittad i, så ja då får det bli mobilen.
I dag har det varit en flänga hit och dit dag. En repa nere på stan och skåda allt snyggt som finns till hemmet. Jag ser verkligen fram emot den dagen då jag kan börja köpa saker och ha framme, och att det då får stå kvar där. Alltså inget märkvärdigt alls. Men en snygg lykta här och lite foton där. Slippa ha det så kalt som det är nu. Det är ju tur att jag inte gillar massa fula tomtar och annat kraffs såhär i juletid. Lite stakar och stjärnor räcker gott och väl. Less is more va?!
Den dagen ligger dock vääääldigt långt fram i tiden. Lagom när Milo ger upp (kommer han någonsin göra det förresten?) så lär mini i magen ta över.
Jag tycker verkligen synd om Melvin när hans lilla marodör till bror sätter igång. Ser han på film är Milo framme och antingen stänger av Dvd:n eller byter kanal. Det spelar liksom ingen roll att vi gömmer fjärrkontrollen, han har kommit på att det finns knappar under TV:n som har samma effekt. Likadant när han försöker spela Wii.
En alldeles egen TV med Dvd kommer bli den optimala julklappen i år för Melvin. Jag känner't!

Om jag skulle dra ur pluggen i karet innan jag svimmar av i hettan kanske? Ta en saffransbulle med vanilj som jag bakade förut, och som t.o.m jag tyckte va helt ok trots att jag hatar saffran, ska jag också göra. Självklart ett glas julmust till det. Min nya drog.

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar