script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 14 november 2011

Som en käftsmäll!

Helt plötsligt slog det mig. Det är mindre än två månader kvar tills Milo börjar hos dagmamman. Två ynka månader. Hjälp!
Jag tror inte det kommer vara några som helst problem iof. Han är ju med och hämtar och lämnar Melvin, och varje gång vill han springa in och leka.
Men ändå... Hur ska JAG klara det?
Som tur är har han ju Melvin där tills han börjar skolan. Förstår ni?SKOLAN? Jaja förskoleklass kanske det heter men va fan, det är skola!
Jag blir rädd. På riktigt. Jag hinner inte med. Snälla stanna tiden ett tag. Eller förresten låt det bli februari först, sen kan vi stanna tiden. Bara en stund...
Snälla.

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar