script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 20 november 2011

The evil eye!

Jag har fått onda ögat idag. Av min sambo. Jag började plocka och städa och min fiende yrseln kom på besök. Plocka i 1 minut, sitta och va yr i 2 minuter, fortsätta plocka 1 minut, yra i 2 min osv. Efter att ha sagt till mig ett par ggr att sluta städa blev han till sist lite arg och gav mig The evil eye!
Bara o lyda herrn. Så här sitter jag nu, uttråkad i soffan, medan han med onda blicken både har städat och nu flyttar vårt förråd. Effektiv som tusan är han medan Milo sover. Sitta o glo medans andra styr i ställer är det värsta jag vet. Ska den här yrseln fortsätta dessa 10-12 veckor (oj vad kort och långt det kändes på en o samma gång) så blir det nog psyket för mig.
Jag menar, vi ska flytta vääääldigt snart vilket innebär packning, städning, uppackning, inredning, känna sig hemma, Milo ska sova i eget rum, Melvin ska sova i nytt rum och jag ska få till den där trygga sköna hemmakänslan.
Det ska köpas julklappar, bakas, pyntas, firas jul på artonmiljarder ställen samtidigt, andas och firas nyår.
Milo ska skolas in hos dagmamman och säkert hinna bli sjuk tre gånger innan det är klart.
Det ska köpas vagn, säng och annat till bäbisen och boas in.
Sen är det dags för bäbis att komma och då blir det lung och ro. Eller inte kanske! Mitt i allt ska jag vara en bra, glad, rolig, påhittig, lekfull, snygg, sexig, och sockersöt mamma och sambo.
Jag jag helt enkelt inte tid med den här äckliga yrseln, så, fuck off är du snäll!!


Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar