script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 21 november 2011

Prestationsångest och beroende!

Jag har letat efter en sån här förjäffla snygg overall med ljus och lykta, och när jag väl slutade leta så bara fanns den där mitt framför mig. Är det inte konstigt? Ett bra pris var det på den också. Ännu mer konstigt.

Igår ökade statistiken ytterligare på bloggen. Efter en lite närmare undersökning visade sig att det var isons.se som länkat hit via sin blogg. Jag tackar så mycket för det. Och kul att ni nya tittat in även idag. Ni är så välkomna.
Samtidigt som det är kul att så många ( ja för mig är det jävligt många med tanke på att jag vet vilka ca 30 av er är) är här inne varje dag, så är det ändå lite läskigt och ger mig en smula prestationsångest. Dels är det läskigt för att jag inte vet vilka ni är, samtidigt som jag inte vill veta vilka ni är. Jag tycker det är lite pinsamt på något sätt. Säger någon till mig att den läser min blogg så skäms jag. Varför? I don't know. Men så är det. Prestationsångest får jag för att jag känner att jag måste skriva så bra saker. Fast det där borde jag ju lägga ner eftersom jag skriver det som rör sig i hjärnan. Och eftersom ni hänger kvar här så gillar ni innehållet i min hjärna? (Gud vad jag är bra på att försöka övertyga mig själv)
Jag har blivit lite beroende av att blogga. Igen. Det kunde man inte tro för ett tag sen när jag hade bestämt mig för att sluta! Jag bet mig själv i röven skulle man kunna säga. 
Och där kom en liten röv in igen, jag vet ju att ni gillar rövar, vare sig det är noshörningsrövar eller andra rövar!




Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar