script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 15 november 2011

Slut!

Den arga ungen och jag sitter här i soffan helt utmattade och äter godis. Eller jag är utmattad och den arga ungen äter godis. Han är hos sin pappi i helgen så vi tar fredagsmyset idag. Bara vi två.
Varför jag är utmattad? Låna Milo en dag så förstår du! Idag har det varit helt extremt. Han har sin lilla runda nämligen. Först klättrar han upp på ena sidan av tv-bänken. Jag lyfter ner honom och då springer han till soffbordet och klättrar upp på det. Vidare till andra sidan av tv-bänken, upp i fotöljen, ut i köket och upp på köksstolarna, sen springer han fort som fan upp i soffan och vidare upp och ställer sig i fönstret. Han kör sen den rundan om och om igen. Jag blir verkligen helt slut.
Daniel har nog trott att jag överdrivit en smula när jag berättat om hur han kan va. Tills idag. Han var hemma två timmar efter jobbet förut, innan han åkte till nästa, och fick se The Pain in action. Första kvarten skrattade han och tyckte han var såååå söt. Sen var det inte lika sött längre.
Jag har sagt det förut o jag säger det igen, JAG BEHÖVER SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar