script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 22 november 2011

Buzzador!

Jag är som bekant en Buzzador. Vet ni inte vad det är så gå in på buzzador.com och läs. Vill du bli en Buzzador själv så säg till så hjälper jag dig.
Iaf så ska jag denna gång få prova på Guldbrev.se. Jag har samlat ihop en väldigt liten skara guld jag haft i mina gömmor och brevet ska på lådan idag. Ska bli riktigt spännande att se hur mycket pengar jag får för det. I och med att jag gör detta via Buzzador så får jag dessutom 10:- extra per gram guld. Bra ju?
Har du något gammalt guld som bara ligger där och inte används och vill testa? Gör det då via mig, så får du också 10:- extra per gram guld.

Jepp!

Skickat från min iphone 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar